CallPro Documentatie, Handleidingen, Release Notes, Tips and Tricks
Dit zijn de Release Notes voor CallProPortal. Release Notes voor de overige onderdelen van CallPro zijn hier te vinden.
Handmatige transcriptie starten
knop bij een gespreksopname alleen zichtbaar is als transcriptie ook is geactiveerd.true
en de Fulfilment validatie in CallproPortal gebruikt dit veld om te bepalen of een veld zichtbaar moet zijn.parent
object hebben. Dit treed alleen op als bepaalde rechten in een rol zijn ingesteld, wat bij een heel klein deel van de gebruikers optrad.hidden
of html
zijn gemarkeerd en velden met een naam die begint met EXP_
worden op dit moment nooit getoond, ook moet als het vinkje aan staat.Op dit moment worden nieuwe scriptvelden in een scriptdefinitie niet automatisch op Fulfilment validatie gezet. In een volgende release van de Resource Explorer wordt dit aangepast zodat scriptvelden het vinkje standaard aan hebben staan.
Mocht er een use-case zijn waarvoor het ook voor dit soort velden handig is om ze in de Fulfilment validatie zichtbaar te maken laat dit dan weten.
CONTROLE
of ERROR
waarbij deze laatste gebruikt gaat worden als tijdens de fulfilment iets fout gaat. Dit kan bijvorbeeld zijn als het email adres in de belopdracht niet juist is en het versturen van de mail mislukt, of voor API integraties als de externe API call is mislukt.
In het geval van ERROR
wordt het Het info kader rood.
***
Deze update is vereist om vanaf Resource Explorer 5.0.10 gespreksopnames te kunnen afspelen.
hate
, self-harm
, sexual
en violence
waarvan bij controle blijkt dat dit tot nu toe altijd false-positives zijn. Omdat er dan geen summary is wordt de melding weergegeven.Een bug in de google authorization proces zorgde ervoor dat bepaalde gebruikers zich niet konden aanmelden. Dit probleem is nu opgelost. Dit probleem deed zich alleen voor bij specifieke registratie gegevens en werd bij slechts 1 CallPro klant gemeld. Omdat dit een erg storend probleem is die het synchroniseren van agenda’s belemmerde is deze bugfix versneld uitgerold.
Ondersteuning voor keuzelijsten in het script waarvan de data uit een json of een externe url komt. Met CallPro 5.0 is deze toevoeging gedaan, maar met name de Fulfilment validatie kon deze gegevens nog niet correct weergeven. Er worden twee soorten json data ondersteunt.
[
{
"id": "Unieke id",
"text": "Weergave label"
},
...
]
Het tweede formaat is hetzelfde formaat dat de Select2 jQuery html control gebruikt:
{
"results": [
{
"id": "Unieke id",
"text": "Weergave label"
},
...
]
}
Fix voor queuemonitoring die geen wachtrijen meer weergaven. Met deze update werkt het weer.
Diverse updates vanwege Google App verificatie eisen.
De Fulfilmentvalidatie module is versneld door de lijst met te controleren belopdrachten nu te delen over alle ingelogde gebruikers. Zo kan er ook als meerdere mensen fiatteren, elkaars fiatteren meteen oppakken. Wel blijven opletten dat je niet beide dezelfde controleert!
Het Google App verificatie process vroeg om extra informatie op ene pagina die in de App wordt genoemd met uitleg over de Agenda synchronisatie. In deze update wordt zo’n pagina toegevoegd, hopelijk is het nu goed!
Extra zoeken optie voor gespreksopnames. Er kan nu naar tekst gezocht worden in het notitieveld van de belopdracht, en de AI gesprekstranscriptie als die is gemaakt.
In deze versie is een aanpassing doorgevoerd voor de Agenda synchronisatie autorisatie. Er zat een bug in dit onderdeel waardoor Google calendars niet konden worden geregistreert voor synchronisatie. Vanaf deze versie icm Calendarsync v5.0.4 werkt dit nu wel.
Fulfilment validatie is soms erg traag. In deze versie is hier een verbetering in aangebracht. Door de manier waarop deze module werkt blijft het een traag onderdeel.
Uitbreiding gespreksopname weergave met richting van het gesprek (inbound of outbound). Voor campagnes die zowel inbound als outbound worden gebruikt is het nuttig om te kunnen zien op het gesprek en de opname is ontstaan uit een inbound of outbound call.
In de draaitabel voor belresultaten webpart zijn extra kolommen toegevoegd. Tevens is voor het opslaan van templates de mogelijkheid toegevoegd om ook de sorteervolgorde van de kolom en rij velden vast te leggen.
Dit is een non-breaking database wijziging die nodig is om nog niet aangekondigde functionaliteit te kunnen gebruiken. In deze versie is ondersteuning toegevoegd voor de weergave van de Alpha
gesprekstranscriptie en AI analyse. Deze functionaliteit is nog in een erg vroeg stadium en de exacte invulling ligt nog niet vast.
Voor gebruikers die deze functionaliteit in dit vroege stadium al willen inzetten, neem contact op met j.bennink@calway.nl.
services/ValidateEmail
is verplaatst, de nieuwe locatie is api/v1/Services/ValidateEmail
services/bmnr.ashx
is verwijderd omdat het bel-me-niet register in Nederland niet meer actief is.Telephony/bmnr
is verwijderd omdat het bel-me-niet register in Nederland niet meer actief is.Telephony/rvv
is verwijderd. Gebruik in de plaats hiervan het ProxyService endpoint Ivr\MarkEntryAsRVV
Kijk in de ProxyService swagger pagina voor informatie over dit endpoint. Bij upgrade is ook een wijziging nodig in het Asterisk dialplanOnderstaande endpoints zijn interne endpoints die niet in gebruikt zouden moeten zijn bij klanten.
services/GetResourcePicture.ashx
is verplaatst nar Migration/GetResourcePicture
/RecordDownloadHandler.ashx
is verplaatst naar Migration/GetRecording
RefactorMe_GetGridDataExportToXls.ashx
is verplaatst naar Migration/GetGridDataExportToXls
/calendar/OutlookHandler.ashx
is verplaatst naar Migration/GetOutlookVCalendar
De zoeken in bel-me-niet registraties pagina is verwijderd.
In de callpro database is de tabel ‘RegDoNotCall’ met alle ivr registratie gegevens verwijderd. Voor klanten met eigen integraties met deze tabel moet dit worden opgeruimd.
,
AgentAchievementCycles
en AgentAchievements
. Voor klanten met eigen integraties met deze tabellen moet dit worden opgeruimd.