CallPro Documentatie, Handleidingen, Release Notes, Tips and Tricks
De klant moet in zijn/haar Microsoft 365 omgeving in Azure Active Directory een applicatie aanmaken voor de Agenda synchronisatie.
Ga naar de Entra portaal (entra.microsoft.com) en log in met een administrator account die Applicatie registraties kan aanmaken.
Selecteer Applications en dan de sub-optie App registrations
Selecteer New registration, en vul de volgende waarden in:
CallPro Fulfilmentpublic client/native (mobile & desktop)https://login.microsoftonline.com/common/oauth2/nativeclientVervolg nu de volgende stappen om een app-only registratie af te ronden.
SMTP.Send bij de Delegated permissions om de het mogelijk te maken om emails te sturen.User.Read bij de Delegated permissions en ken dit recht ook toe.mailbox permissions bij de Application permissions en selecteer MailboxSettings.ReadGeef nu de Application (client) ID, de Directory (Tenant) ID en de zojuist gemaakte Client Secret door aan het call center. Geef ook de email adressen van de mailboxen die gesynchroniseert moeten worden.
Let op! De Client Secret heeft een beperkte houdbaarheid en dient minimaal elke 24 maanden te worden vernieuwt, en aangeleverd aan het call center.