CallPro Documentatie, Handleidingen, Release Notes, Tips and Tricks
CallPro beschikt over een automatsiche export via de fulfilment module. Deze export wordt als volgt ingericht:
Voor het exporteren is een een exportdefinitie nodig. Maak voor deze export een definitie met alleen de velden die gedeeld gaan worden met de opdrachtgever. Meestal wil je hier de status, status datum en een subset van de scriptvelden opnemen.
Vervolgens koppel een exportfilter die bepaald welke belopdrachten worden geexporteert. Zonder filter worden elke keer alle belopdrachten uit de bellijst(en) geexporteerd.
Het is beter om bijvoorbeeld een filter te gebruiken die alleen de gewijzigde belopdrachten exporteert. De periode kan worden afgestemd op de periodiciteit van de batch, ie. DAILY, WEEKLY of MONTHLY. Optioneel kan ook nog extra worden gefiltert door bijvoorbeeld alleen bepaalde statussen in de export op te nemen. Denk hierbij aan een filter die alleen de Afspraak of Informatie sturen statussen exporteert.
Om automatisch periodiek de belopdrachten Door op de campagne folder naar het tabblad variabelen te gaan
EXPORT.AUTO in op de waarde DAILY, WEEKLY of MONTHLYEXPORT.EXPORTID naar de unieke Id van de export definitie die gebruikt moet worden voor de export.EXPORT.TO het email adres in van de ontvanger van het export bestand.EXPORT.BODY met de email template die wordt gebruikt voor de email.EXPORT.SUBJECT is gedefinieerd dan wordt het onderwerp van de email ‘[<naam exportdefinitie>] Excel export voor <datum van de export>’.EXPORT.CC en EXPORT.BCC worden gebruikt.EXPORT.FROM maar dit moet wel binnen het eigen email-domein vallen.