CallPro Documentation

CallPro Documentatie, Handleidingen, Release Notes, Tips and Tricks

View the Project on GitHub calway/CallPro-Docs

Pauze pagina

Als een agent inlogt in de scriptmodule wordt als eerste de pauzepagina getoond. Initieel worden de call center notities getoond, de campagnelijst geeft een overzicht van de aan de agent gekoppelde campagnes.

Enkele informatie tiles geven inzicht in de scores van de agent per campagne en de gewerkte uren.

De score tile geeft per campagne een leaderboard top 5 met agenten op basis van de instellingen op de campagne, en de globale variabele BREAK.ScoreTiles.Category. De weergave van deze tiles kan worden aangestuurd via de BREAK.ShowScoreTiles boolean variabele.

Variabele Type Betekenis
BREAK.ScoreTiles.Category Karakter Geeft aan welke Belopdrachtstatus categoriegroep wordt gebruikt voor de Score Tiles. (Default = Score)
BREAK.ShowScoreTiles Bool True/False Bepaald of de Score Tiles worden weergegeven.

In de campagnelijst staan alle campagnes die aan de agent zijn gekoppeld. Een blauwe enveloppe geeft aan dat er een notitie beschikbaar is. Door op deze enveloppe te klikken wordt de informatie getoond. De mogelijk voor de agent om zelf campagnes aan/uit te schakelen kan worden beperkt op globaal niveau of per campagne worden ingesteld met de variabele BREAK.DisableCampaignSelection.

Variabele Type Betekenis
BREAK.DisableCampaignSelection Bool True/False Bepaald of agenten in het pauzescherm zelf de campagnes aan/uit kunnen vinken waar ze aan zijn gekoppeld. Dit is een globale switch, op campagne. Als deze False is kan op campagne niveau met een zelfde variabele per campagne dit gedrag aan/uit worden gezet.